Alleen bedoelen we hiermee niet de inhoud maar de manier waarop een pakket verzonden wordt. Op een herkenbare manier vanaf de afzender. En dat ben jij!
Jij hebt een onderneming waar je maar wat trots op bent. Inmiddels heb je hopelijk een beetje klandizie aangeboord en zal die gestaag gaan groeien. Je groeit uit tot een waar emrk, een fenomeen. Bol.com kan wel inpakken! Of met welke zaak jij je ook maar identificeert. Hoe dan ook, je bent maar wat fier dat jij mensen mag blij maken met jouw producten en diensten. Die moeten dan wel stevig verpakt worden en veilig aankomen, anders krijg je slechte recensies. En die kunnen je heden ten dage de kop kosten!
Kortom, jij neemt geen enkel risico. Door al je orders stevig in te pakken heb jij er in ieder geval alles aan gedaan om te zorgen dat ieder pakket veilig van A naar B wordt getransporteerd. Wat er gebeurt vanaf het moment dat jouw orders de deur uit gaan is niet meer in jouw handen. Je hoopt maar dat alles goed gaat en dat je feedback van klanten krijgt, zodat jij waar nodig je service kan aanscherpen en verbeteren. Dat begint bij de aanschaf van topkwaliteit verzendmaterialen.
Verzendmaterialen
De inhoud van jouw orders mag absoluut niet beschadigen. Daar zorg je voor door alleen de beste dozen, kokers en enveloppen te bestellen voor jouw onderneming. Die gebruik je zelf weer om je producten mee in te pakken en die vervolgens naar je klanten op te sturen. Onderweg kan er van alles gebeuren, afhankelijk van hoe de postdienst met jouw pakketten – en die van anderen – omgaat. De dikte van het karton maakt bijvoorbeeld uit hoe stevig je orders verpakt zullen zijn.
Bovendien willen we je graag de tip geven om je verzendmaterialen ruim op voorraad te hebben. Dan kun je klanten die een bestelling plaatsen meteen van dienst zijn. Uiteraard ga je er heel voorzichtig mee om, hoe stevig die dozen, kokers en enveloppen ook zijn. Want ook al kunnen ze tegen een stootje, je gaat je verzendmaterialen niet onnodig op de proef stellen!
Verpakkingen op maat
Alle facetten van jouw pakketten moeten voldoen aan je persoonlijke eisen. Dat wil zeggen dat je dozen, kokers en enveloppen nodig hebt in de gewenste formaten, maar ook met een eventuele opdruk die door jou bepaald wordt. Van de kleuren van je huisstijl tot je persoonlijke logo, dit kan van alles zijn. Het is hierbij van belang dat je klanten jouw pakketten direct kunnen herkennen. Maak daarom het plaatje nog completer en laat ook je tape bedrukken!